Man kan blive så dejlig overrasket…

by

Her forleden dag kom posten ind af døren, og som sædvanligt med div. forskellige reklamer, regninger og hvad der ellers kommer med posten. Men denne dag var der også et tysk blad med ved navn PRINZ.DE – Jacob og jeg kiggede på hinanden og næsten i samtidig spurgte vi hinanden om hvem der havde bestilt det, og hvorfor??

Nå, vi kunne ikke rigtig finde ud af det, så vi tænkte at det nok var endnu en reklame. Jeg valgte nu alligevel at tage det med hjem for at kigge i det, det kunne jo være at der var noget spændende… Og det skal jeg da lige love for der var, for da jeg kom til side 115 – som var i sectionen kaldet Living – var det første der sprang mig i øjnene et billede af vores produkt #7 – FAQIR. Jeg blev jo helt vildt overrasket og glad, for det var ikke noget vi havde sat i bladet.

Prinz

#7 FAQIR er en bordskåner i silicone der i juni 2007 vandt den eftertragtede designpris “Red dot design award“, og er dermed det andet produkt vi har fået en international designpris for. Med prisen følger også en del eksponering af produktet i div. blade og magasiner – og dette var så et vi ikke havde hørt om. Men jeg blir da lidt stolt når jeg ser et af vores produkter blive udstillet på den måde.

Jeg skal nok skrive lidt omkring tilblivelsen af #7 FAQIR i et senere indlæg her på bloggen – så husk at tjekke ind på designbloggen igen 🙂  

Tags: , ,

Skriv et svar

