Den sidste dag på pinden

by

Så blev det min sidste dag som praktikant hos DOK54. Det har været 20 spændende og lærerige uger, som jeg har tilbragt her på Uhrevej. Jeg har bestemt fået det ud af mit praktikophold, som jeg havde forventet. Det har været sjovt at indgå i den kreative og til tider travle atmosfære der hersker på denne tegnestue.

Jeg er blevet udfordret på mange niveauer og områder, og det har helt sikkert rustet mig til min videre færd.

Den næste tid skal jeg bruge på at få de sidste detaljer omkring mit afgangsprojekt på plads, men håber og regner med, at der også bliver tid til lidt ferie.

Jeg føler selv at jeg er ved at være klar til at ”indtage” arbejdsmarkedet i forhold til færdigheder og kompetencer, nu mangler jeg bare at samle modet. Jeg vil ikke sige, at jeg er bange for, hvad der skal ske, når jeg er færdiguddannet, men uden at lyde for rørstrømsk, så er det jo en æra der slutter, den dag jeg får mit diplom.

Det er altid lidt ”farligt” og usikkert, når man forlader det velkendte såsom studie livet og springer ud i noget nyt og ukendt. Jeg er dog ikke i tvivl om, at hvad end jeg vælger at beskæftige mig med, så skal det nok lykkes mig – så længe der er noget jeg brænder for.

Har blot tilbage at sige tak for denne gang og rigtig god sommer, og vil hermed slutte mit praktikophold med et citat, som jeg selv skal huske den næste tid.

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse – hvis vi har modet til at forfølge dem. Walt Disney

Tags: , , ,

En kommentar to “Den sidste dag på pinden”

  1. sukienki Says:

    Hi there, i read your blog occasionally and i own a similar one and i was just curious if you get a lot of spam
    responses? If so how do you protect against it, any plugin
    or anything you can suggest? I get so much lately it’s driving me insane so any support is very much appreciated.

Skriv et svar

